شرکت توليدی صنعتی فراپوشش فلزات ماهور

 تنها توليدکننــده سيــم روی در خاورميـانه

شرکت صنعتی و تولیدی فرا پوشش فلزات ماهورشرکت توليدي صنعتی فرا پوشش فلزات ماهور (سهامي خاص) مفتخر است به عنوان تنها توليدکننده سيم روی در خاورميانه در حال فعاليت است. اين مجموعه برای اولين بار در کشور موفق به بومی سازی فناوری توليد سيم روی با کيفيت بالا گرديده است.

چنين دستاوردی در سايه همت و تلاش مهندسين، متخصصين و نيروي توانمند داخلی حاصل شده است.

شرکت تولیدی صنعتی فراپوشش فلزات ماهور دارای ظرفيت توليد 600 تن سيم روی در سال بوده که حلقه مستحکمی در زنجيره توليدات داخلی کشور ايجاد کرده است.

بنای شرکت در زمينی به وسعت تقريبي 3000 مترمربع، دارای واحد های مختلفی است. از اين جمله می توان به واحدهای ذوب و ريخته گری، واحد عمليات حرارتی، واحد نورد، واحد کشش سيم، واحد کنترل کيفيت و واحد بسته بندی محصولات اشاره کرد. بهره گيری از به روزترين تجهيزات، مناسب ترين روش های توليد، مواد اوليه با کيفيت و نيروی انسانی کارآمد توليد محصولی را نتيجه داشته که در عين داشتن کيفيت عالی، از قيمت مناسبی نيز برخوردار است.

دارنده گواهینامه ISO 9001-2015 از شرکت TUV

گواهینامه ایزو 9001 شرکت فراپوشش فلزات ماهور
این شرکت صنعتی با ظرفيت توليد 600 تن سيم روی در سال در زمينی به وسعت تقريبی 3000 مترمربع علاوه بر تامین نیازهای داخلی، کيفيت بالا رقیب جدی در بازارهاي جهانی  اروپا و شرق آسيا می باشد.

بنای شرکت توليدی صنعتی فرا پوشش فلزات ماهور در زمينی به وسعت تقريبی 3000 مترمربع دارای واحد های مختلفی است. از اين جمله می توان به واحدهای ذوب و ريخته گری، واحد عمليات حرارتی، واحد نورد، واحد کشش سيم، واحد کنترل کيفيت و واحد بسته بندی محصولات اشاره کرد.

بهره گيری از به روزترين تجهيزات، مناسب ترين روش های توليد سیم روی، مواد اوليه با کيفيت و نيروی انسانی کارآمد توليد محصولی را نتيجه داشته که در عين داشتن کيفيت عالی، از قيمت مناسبی نيز برخوردار است.